Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY (platné od 1.1.2014)
obchodní společnosti
eDIO KPK s.r.o.
Střední Novosadská 9/16
779 00 Olomouc
IČ: 28562224

Provozovatel
Provozovatelem a dodavatelem zboží je eDIO KPK s.r.o., IČ: 28562224, DIČ: CZ28562224.
 

Uzavření kupní smlouvy
Před nákupem se prosím ve vlastním zájmu podrobně seznamte s obchodními a záručními podmínkami.

Všechny objednávky přijaté telefonicky, emailem, nebo prostřednictvím e-shopu jsou považovány za závazné. Podáním (odesláním) objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. V okamžiku odeslání objednávky vzniká kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím. Potvrzení této objednávky (kupní smlouvy) automaticky dostáváte na E-mail uvedený v registraci.

Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
 

Jak nakupovat
Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek.

Pro první nákup v našem e-shopu je nutná jednoduchá registrace. Tu provedete ZDE Vytvořením účtu v Airsoft Shop MUNIČÁK.cz budete moci nakupovat rychleji, získáte přehled o svých objednávkách a další informace.

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko Koupit, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Doporučujeme se před nakupováním přihlásit, v případě restartování počítače zůstane již zboží v košíku.

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat. V případě, že není zboží skladem, nebo není skladem dostatečné množství, které požadujete, budete o tom informováni až po vložení zboží do košíku. Pokuste se tedy snížit počet kusů, nebo položku z košíku vyhoďte. Pokud budete potřebovat některou z položek košíku vymazat, přepište počet kusů na nulu a stiskněte tlačítko Přepočítat.

Náš e-shop nabízí zboží, které je skutečně přítomno v našem skladu. Díky tomu můžeme vaši objednávku odeslat velmi rychle. Zboží, které je momentálně vyprodané nelze vložit do košíku. Tlačítko "koupit" je neaktivní. Pokud máte o takové zboží zájem, můžete na stránce produktu zažádat o upozornění na naskladnění.

Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, přejdete tlačítkem Pokladna na obrazovku, kde bude třeba vyplnit kontaktní údaje, způsob platby a dopravy zboží. Po vyplnění všech požadovaných údajů můžete přejít na další stránku, kde máte možnost si svoji objednávku zkontrolovat. V případě, že je vše v pořádku, kliknutím na tlačítko Potvrdit bude závazná objednávka odeslána do naší databáze. Jinak máte možnost vrátit se a provést případné korekce objednávky. Po přijetí Vaší objednávky Vám přijde potvrzující email na Vámi uvedenou adresu.

Přijaté objednávky jsou zpravidla odesílány následující pracovní den, nejpozději do jednoho týdne po obdržení objednávky. Dodavatel si vyhrazuje právo na prodloužení této lhůty v případě, že zboží není momentálně skladem, nebo se vyskytnou jiné nepředvídatelné události. V tom případě bude zákazník neprodleně informován e-mailem, nebo telefonicky.
 

Storno objednávky kupujícím

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu info@municak.cz, v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO. Pokud kupující stornuje objednávku později a prodávající ji ještě neodeslal (a storno potvrdil), zavazuje se prodejce tuto objednávku stornovat. Odeslané objednávky již nelze stornovat a dle uzavřené smlouvy by měla být zákazníkem převzata, nebo uhrazeno dlužné poštovné a balné. Pokud již zákazník za objednávku zaplatil (například předem převodem, apod.) bude mu tato částka vrácena do 10ti dní od storna objednávky.

 

Storno objednávky prodávajícím

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech, že se zboží již nevyrábí, nedodává, není skladem, nebo byla zjištěna při balení zásilky jeho vada.

 

Platební podmínky

pro zákazníky z ČR

Zboží může být zasláno na dobírku. Je zaplaceno při převzetí na Poště (nebo řidiče ČP) nebo kurýrní službou. Poplatek za poštovné a balné se pohybuje od 100,- do 180,- Kč. Závisí na druhu zásilky.

Zboží je možno odebrat osobně v Olomouci v naší prodejně. Viz kontakty.

Platbou předem na účet. Při objednávce obdržíte bankovní údaje, kam převedete peníze. Po obržení platby zašleme zboží na Vámi uvedenou adresu.


pro zákazníky ze Slovenska

Zboží může být zasláno na dobírku. Zasíláme výhradně přepravní službou DPD. Za zboží je zaplaceno přepravci v Eurech. Poplatek za převod Kč-EUR není účtován. Platíte přesně hodnotu vaší dokončené objednávky. Pro zákazníky ze zahraničí platí na tomto e-shopu cena v Eurech. Poplatek za poštovné a balné je závislý na hmotnosti zboží a je spočítán před konečným potvrzením objednávky

Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné - provozovatel obchodu je plátcem DPH.

 

Reklamace

Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem provozovatele a právním řádem platným v ČR. Reklamační řád je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.

Odstoupení od kupní smlouvy

Zboží, které bylo zakoupeno pomocí prostředků vzdálené komunikace, je možné vrátit ve 14-denní lhůtě. V této lhůtě je možné zboží vrátit osobně nebo jej zaslat na adresu naší firmy. Zboží musí být nepoškozené, s kompletním příslušenstvím a velmi doporučujeme vracet zboží v původním obalu. Zboží zakoupené osobním odběrem v prodejně nelze vrátit. V případě, že bude na zaslaném zboží zjištěno jakékoliv poškození, nebo opotřebení, bude vám zboží buď vráceno, nebo částka ponížena o náklady do uvedení zboží do původního stvu. Tento poplatek bude rovněž účtován při poškození obalu! Akumulátory ani tiskoviny nelze vracet.

Zboží lze vrátit buď osobně, tedy donést jej do naší prodejny na adrese Jana Zajíce 982, Pardubice. Ideálně přiložte číslo účtu na který máme po kontrole zaslat peníze.

 

 

V případě posílání poštou, zasílejte na adresu naší firmy (eDIO KPK s.r.o., Střední Novosadská 9/16, 779 00 Olomouc). Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a přiložte průvodní dopis o odstoupení smlouvy v zákonné lhůtě. V dopise prosím uveďte Vaši kontaktní adresu, telefonní číslo a číslo bankovního účtu, na který si přejete poukázat vrácené peníze. Jestliže zboží splňuje podmínky pro vrácení v zákonné lhůtě, budou Vám bezodkladně vráceny peníze na účet. Nejdéle do 14ti dní. Pokud vracíte všechno zboží ze zásilky, vracíme dle směrnic EU i poštovné. Pokud vracíte jen část zboží ze zásilky, poštovné a balné se nevrací. Poštovní výlohy na zaslání zboží k nám jdou na vrub zákazníka jako odesílatele. Vrácené zboží nezasílejte na dobírku - taková zásilka nebude přijata. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

Dodatky či odchylky v objednávce

Prodávající neakceptuje jakékoliv dodatky či odchylky v objednávce vyjma požadavku na zaslání na jinou adresu či jiného telefonického kontaktu. Všechny nestandardní požadavky musí být předem projednány a písemně odsouhlaseny prodejcem.

Ochranna osobních údajů

S osobními údaji nakládáme v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací. Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů na dobu neurčitou. Tyto údaje slouží pouze pro interní potřeby a nejsou poskytovány třetím stranám. Prodávající neposkytne osobní údaje žádné třetí osobě, která nemá bezprostřední vztah ke zdárnému vyřízení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo využít získané osobní údaje pro další nabídku zboží a služeb kupujícímu. Kupující má právo písemně, e-mailem nebo telefonicky vyjádřit nesouhlas s evidencí osobních údajů. V tom případě prodávající odstraní tyto údaje v nezbytném rozsahu ze své databáze.

Výhrada technických údajů

Technické údaje zde uvedené vycházejí z podkladů výrobců a mají čistě orientační charakter. Výrobce či dovozce si vyhrazují právo na případné odchylky.

Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně přepravného či poštovného) uvedenou v katalogu provozovatele, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou ( kupní smlouvou) je kupující neodvolatelně vázán.


 

Reklamační řád

Kontrola zboží při převzetí od přepravce - Reklamace poškozené zásilky

Kupující je povinen před převzetím zásilky od dopravce zkontrolovat, zda zásilka nenese známky poškození při přepravě. Pokud ano, pak je povinen dále zkontrolovat jestli opravdu došlo k poškození zboží v zásilce. Kupující má právo poškozenou zásilku nepřevzít.

Postup u dodávky přepravní službou PPL
Poškozenou zásilku je ideální řešit již z řidičem přepravní služby PPL. Tedy sepsat reklamační protokol škodní události, zásilku odmítnout a emailem nás informovat o problému. Jestliže zjistíte mechanické poškození obsahu zásilky až po převzetí, kontaktujte nás na emailu info@municak.cz. Zboží vám vyměníme a reklamaci si již budeme řešit sami s firmou PPL.

Postup u dodávky Českou poštou
Jestliže zjistíte mechanické poškození zásilky až po převzetí, můžete nejpozději následující pracovní den uplatnit reklamaci na Vaší dodací poště. Vezměte s sebou kompletní zásilku (obal i obsah s fakturou). Reklamaci zásilky nám poté oznamte e-mailem na adresu info@municak.cz. K e-mailu přiložte naskenovaný reklamační protokol České pošty a uveďte informace o poškození a kontakt na Vás. Budeme Vás kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému.

Reklamace nekompletní zásilky

Jestliže nesouhlasí množství nebo druh zboží, které jsme Vám zaslali, pak prosím přijměte naši omluvu za toto nedopatření a dejte nám prosím možnost tuto chybu napravit rychlým vyřízením reklamace. Zašlete nám prosím zprávu na e-mailovou adresu info@municak.cz a uveďte číslo faktury nebo číslo objednávky a zjištěný rozdíl v dodávce. Budeme Vás kontaktovat a sjednáme s Vámi postup vyřešení problému.

Kontrola zboží - jakost při převzetí

Kupující je povinen zkontrolovat bez zbytečného odkladu jakost dodaného zboží. Můžete tak odhalit zjevné vady (Zjevné vady jsou takové, které mohly být zjištěny při obvyklé prohlídce zboží, pokud byla zachována běžná (obvyklá) pozornost.) Například či nechybí zásobník, není něco ulomené..apod. V případě takové zjištěné vady po převzetí může zákazník žádat o výměnu, opravu, nebo slevu z kupní ceny. Na výměnu má zákazník nárok, pokud nejde o nepřiměřený požadavek (např. závadu nelze odstranit nějakým jednoduchým úkonem, jakým je například utažení šroubku). Je nezbytné informovat prodejce o těchto vadách do tří dnů od převzetí zboží.

Záruční podmínky

Záruční podmínky jsou definovány v návodu k použití a záručním listu zboží. Není-li vzhledem ke své povaze vybaveno zboží zvláštním návodem k použití a záručním listem platí pro něj záruční podmínky definované na daňovém dokladu - faktuře. U zboží spotřebního charakteru zaniká záruka jeho použitím (kuličky, plyn…). Není-li uvedeno jinak, je záruční doba 2 roky od data prodeje. Záruka se vztahuje výhradně na výrobní vady zboží a nevztahuje se na jeho životnost ani provozní opotřebení.

Reklamace zboží

Airsoftové zbraně, jejich díly a příslušenství jsou složitá mechanická a elektrická zařízení většinou pocházející z Číny. Podléhají opotřebení a poruchy se logicky mohou objevit. Naší snahou je tuto nepříjemnou záležitost co nejlépe vyřešit a urychlit. Záruční doba (pokud není uvedeno jinak) je na všechno zboží vyjma akumulátorů 24 měsíců od data prodeje. Pokud se domníváte, že zboží není v pořádku a chcete jej reklamovat, postupujte dle následujících instrukcí.

V případě že požadujete reklamaci na námi dodaný produkt, nejprve nás kontaktujte a problém popište. (Email info@municak.cz). Mnohdy lze problémy vyřešit technickou radou.

Zboží můžete předat osobně v prodejně, nebo zaslat poštou. Adresa: eDIO KPK s.r.o., Střední Novosadská 9/16, 779 00 Olomouc. Ke zboží připojte záruční list, nebo originál faktury či pokladního dokladu. Při zasílání poštou také průvodní dopis s popisem problému a kompletní adresu, kam má být zboží po opravě zasláno. Zboží zasílejte v dobře zabezpečeném obalu (nejlépe v originálním) aby se předešlo poškození při přepravě. Doporučujeme zásilku pojistit pro případ ztráty.

Reklamační řízení

Po přijetí zboží do reklamačního řízení bude posouzena oprávněnost reklamace. Tedy zda zákazník zboží používal v souladu s návodem k použití a nejedná-li se o provozní opotřebení (opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním). Doba na vyřízení reklamace včetně odstranění vady je max. 30 dnů.

Je-li reklamace uznána jako jako vada výrobku v záruční době, bude posouzeno , zda se jedná o podstatné či nepodstatné porušení kupní smlouvy. Toto určuje servis prodejce. V případě rozporu se zákazníkem pak soud.

• Podstatné porušení kupní smlouvy je například když dodané zboží zcela neodpovídá nabízenému v katalogu, či postrádá jeho zásadní funkci. Nebo například neopravitelná vada výrobku.

• Nepodstatné porušení kupní smlouvy je například chybějící část zboží, opravitelná výrobní vada, nebo běžná porucha výrobku. U nepodstatného porušení smlouvy je možné žádat odstranění vady nebo slevu. Odstoupit od smlouvy lze pouze v případech, že prodejce odmítne závadu odstranit, a nebo nebude vyřízena v zákonné lhůtě 30ti dní.

Záruční opravy jsou prováděny zdarma, včetně dílů. Mimo-záruční opravy či úpravy hradí po předchozí domluvě zákazník. A to jak díly, tak i servisní úkony s poštovným zpět k zákazníkovi. Reklamační řízení, se řídí platnými zákony.

Pokud dojde k výměně zboží během záruční doby, pokračuje původní dvouletá záruční doba. Nikoliv opět nově 24 měsíců.

municak.cz © 2018